Skip to content

کتاب پداگوژی دانشگاهی، دیالکتیک نظر و عمل منتشر شد

هم‌زیستی، گفتگو و فهم متقابل بین رشته‌های تخصصی از ضروریات برای فهم پیچیدگی‌های سیستم‌های دانشگاهی است. چگونه پداگوژی دانشگاهی با توجه به دیالکتیک نظر و عمل، می‌تواند در یک فضای اجتماعی تر، عادلانه تر، با حس زیباشناسانه در بستری از شوق و ذوق و البته در بستر اخلاق نظری و عملی زمینه مناسبی برابی تفکر پداگوژیک بوجود آورد تا در ارتباط تعاملی با موقعیت‌های پیچیده آموزش و  یادگیری به خود سازماندهی این موقعیت‌ها منجر شود؟ برای این مهم تعامل مستمر ذهن مدیران دانشگاه‌ها در سطوح مختلف آن با واقعیت‌های موجود در سیستم‌های دانشگاهی و تأمل در پدیده‌های نوظهور در آن‌ها ضروری است. مفهوم پداگوژی که در این کتاب برآن تأکید داریم هرگز در سطح فن نمی‌تواند قرار گیرد و با تأکید بر پیچدگی فزاینده سیستم‌های دانشگاهی، یادگیری را در فضایی ذوق انگیز به‌مثابۀ تولید معنی تفسیر می‌کند.

آخرین مطالب

پرده نگار سیزدهمین رویداد آموزشی قطب علمی آموزش عالی و توسعه با موضوع«رهبری خدمتگزار در آموزش عالی»ارائه توسط استاد ارجمند دکتر محمد حسن پرداخت چی

چهاردهمین رویداد علمی قطب علمی آموزش عالی و توسعه با موضوع: دانشگاه و توسعه از رهگذر سرمایه انسانی با حضور جناب آقای دکتر محمد جواد صالحی-عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی

گزارش تصویری سیزدهمین رویداد آموزشی قطب علمی آموزش عالی و توسعه با موضوع«رهبری خدمتگزار در آموزش عالی» با حضور دکتر محمد حسن پرداخت چی

سیزدهمین رویداد آموزشی قطب علمی آموزش عالی و توسعه با موضوع«رهبری خدمتگزار در آموزش عالی»

گزارش تصویری دوازدهمین رویداد آموزشی قطب علمی آموزش عالی و توسعه «پیشرفت علمی در آموزش عالی ایران: فرصت ها و موانع»

دوازدهمین رویداد آموزشی قطب علمی آموزش عالی و توسعه «پیشرفت علمی در آموزش عالی ایران: فرصت ها و موانع»

یازدهمین رویداد آموزشی قطب علمی آموزش عالی و توسعه با موضوع «مدیریت عملکرد و ارزیابی کارکنان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی»

رویداد علمی

سمینار: ارتباطات علمی همکاران ضرورتی برای پیشرفت علمی دانشجویان

نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب «استادانِ استادان چه کردند؟»

نقد و بررسی کتاب «استادن استادان چه کردند؟»

اولین همایش «فرهنگ و دانشگاه در ایران»

نشست معرفی برنامه‌ها و بورسیه‌های آموزشی-پژوهشی اتحادیه اروپا

نشست مطالعه تطبیقی نحوه مواجهه دانشگاه‌های ایران و غرب با کرونا