Skip to content

کتاب پداگوژی دانشگاهی، دیالکتیک نظر و عمل منتشر شد

هم‌زیستی، گفتگو و فهم متقابل بین رشته‌های تخصصی از ضروریات برای فهم پیچیدگی‌های سیستم‌های دانشگاهی است. چگونه پداگوژی دانشگاهی با توجه به دیالکتیک نظر و عمل، می‌تواند در یک فضای اجتماعی تر، عادلانه تر، با حس زیباشناسانه در بستری از شوق و ذوق و البته در بستر اخلاق نظری و عملی زمینه مناسبی برابی تفکر پداگوژیک بوجود آورد تا در ارتباط تعاملی با موقعیت‌های پیچیده آموزش و  یادگیری به خود سازماندهی این موقعیت‌ها منجر شود؟ برای این مهم تعامل مستمر ذهن مدیران دانشگاه‌ها در سطوح مختلف آن با واقعیت‌های موجود در سیستم‌های دانشگاهی و تأمل در پدیده‌های نوظهور در آن‌ها ضروری است. مفهوم پداگوژی که در این کتاب برآن تأکید داریم هرگز در سطح فن نمی‌تواند قرار گیرد و با تأکید بر پیچدگی فزاینده سیستم‌های دانشگاهی، یادگیری را در فضایی ذوق انگیز به‌مثابۀ تولید معنی تفسیر می‌کند.

آخرین مطالب

همایش روش‌های بهره‌گیری از تجارب و خدمات اساتید ایرانی مقیم خارج از کشور در قالب طرح بکارگیری اعضای هیئت ‌علمی پاره وقت

نشست معرفی و نقد و بررسی کتاب «استادانِ استادان چه کردند؟»

نقد و بررسی کتاب «استادن استادان چه کردند؟»

اولین همایش «فرهنگ و دانشگاه در ایران»

نشست معرفی برنامه‌ها و بورسیه‌های آموزشی-پژوهشی اتحادیه اروپا

نشست مطالعه تطبیقی نحوه مواجهه دانشگاه‌های ایران و غرب با کرونا

نشست دانشگاه و اشتغال‌پذیری دانشجویان: ضرورت‌ها، چالش‌ها و راهکارها

نشست سبک شناسی راهنمایی دانشجویان دکتری

انتشار جلد دوم کتاب حقوق آموزش عالی حکمرانی هیات امنایی دردانشگاه‌ها

کتاب نوآفرینی در آموزش دوره‌ کارشناسی: شرکت‌دادن دانشجویان در تحقیقات و فعالیت‌های خلاقانه

مراسم یادبود مرحومه خانم عطیه محمدی دوست

درس هایی از آموزگاران بزرگ

هم اندیشی و تامل درباره کیفیت و تناسب فعالیتهای آموزشی، پژوهشی و فناوری در آموزش عالی ایران

چهارمین وبینار تخصصی قطب علمی آموزش عالی و توسعه