• نمایش همه
  • وبینار

قطب علمی آموزش عالی و توسعه با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌کند: نشست‌های دانشگاه و جامعه

۱۴۰۴-۰۲-۲۷
نشست اول: دانشگاه، سواد صنعتی و بازار کار سخنرانان دکتر حسن ضیایی، مدیر عامل هلدینگ فنی مهندسی دریایی سیرافدکتر رضا مهدی، معاون آموزشی و پژوهشی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنیزمان رویداد: دوشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۴ ساعت ۱۰ تا ۱۲مکان:دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی، طبقه سوم، اتاق...

شماره ۶۳ مجله آموزش عالی ایران به سردبیری دکتر محمد یمنی دوزی سرخابی و مدیر مسئولی دکتر ابراهیم صالحی عمران با مدیریت اجرایی دکتر فرناز عین خواه منتشر شد

۱۴۰۴-۰۲-۱۴
فهرست مطالب: یاد استادمحمد یمنی دوزی سرخابی مؤلفه‌های توانمندسازی دانشگاه‌های علوم پزشکی در مقابله با سیاهچاله‌های آموزشی زکیه امینی، رویا افراسیابی، بهرنگ اسماعیلی شاد تحلیل نیازهای دانشجویی: بررسی اولویت‌ها در برنامه‌های معاونت فرهنگی دانشگاه گیلانرضا علیزاده، مهدی مظلوم خداشهری مطالعه تطبیقی آموزش عالی ایران و ترکیه؛ تأثیرگذاری بر توسعه سیاسی- اجتماعیرضا...

قطب علمی آموزش عالی و توسعه برگزار می‌کند: مجموعه نشست‌های پداگوژی دانشگاهی درس‌هایی از تجارب زیسته اعضای هیئت علمی دانشگاه

۱۴۰۴-۰۲-۰۵
نشست ششم: رویارویی با تعارض‌ها در کلاس ویژه اعضای هیئت علمی مهمان نشست ششم حسین پورشهریار، دانشیار و مدیر گروه روان‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی به اهتمام محمد یمنی، استاد گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری بهار بندعلی، استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی زمان رویداد: دوشنبه، ۸...

طرح‌های عمرانی و برنامه توسعه هفتم: اهداف، مأموریت‌ها، نیازها و وضعیت موجود

۱۴۰۳-۱۱-۳۰
دکتر اسماعیلی در چهار بخش اهداف، مأموریت‌ها، وضع موجود و نیازها مطالب خود را ارائه نمودند. هدف از برنامه هفتم توسعه تعیین سیاست‌های کلی توسعه با اولویت اصلی پیشرفت اقتصادی توام با عدالت می‌باشد. در خصوص مأموریت‌ها ابتدا به مواد ۱۶، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اشاره کردند. در ماده ۱۶...

فضاهای آموزشی آینده: از طراحی معماری تا انقلاب دیجیتال در یادگیری

۱۴۰۳-۱۱-۳۰
دکتر نظرپور مباحث خود را با محوریت برنامه هفتم توسعه آغاز کردند. رئوس این برنامه در فصل بیستم به طور کلی شامل چهار بخش تحقیقات و پژوهش، آموزش، مرجعیت علمی، منابع مالی است. اما در هیچ یک از آنها به فضاهای آموزشی آینده توجه نشده است. ایشان در ادامه به...